50-ті роки минулого
століття в США, в процесі розвитку індустрії розваг, закладів громадського
харчування, обслуговування та споживання, активно починаються вестись розмови
про суспільство споживання. Зараз, саме поняття «суспільство споживання»
активно використовується у нас у будь-якому світлі та у будь-яких випадках. І
тут постає питання: чи можемо ми говорити про те, що українське суспільство стає
суспільством споживання? І взагалі які його ознаки та можливості?
Поступово спробуємо давати на ці питання відповіді.
Для початку ми будемо
виокремлювати суттєві особливості, якими у нас користуються «виробники» послуг.
І в якій обгортці ці послуги пропонують нам з вами. За об’єкт беремо сферу
громадського харчування, ресторанного бізнесу. Разом
глянемо, яка ж культура
споживання і культура «виробництва» послуг і звісно, яка подача тих самих
послуг. Що ми їмо, де і як; що нас оточує в цей момент; що ми чуємо і які
емоції переживаємо; як обслуговують і чи отримуємо ми те, за чим прийшли? З
іншого боку, звернемо увагу й на «культуру споживання», куди ми
найчастіше ходимо, що ми хочемо там отримати і чому, і чи наші очікування
реалізовуються.
Отож, ласкаво просимо в
мистецтво гастрономії.
Немає коментарів:
Дописати коментар