понеділок, 11 лютого 2013 р.

Про що говоримо


50-ті роки минулого століття в США, в процесі розвитку індустрії розваг, закладів громадського харчування, обслуговування та споживання, активно починаються вестись розмови про суспільство споживання. Зараз, саме поняття «суспільство споживання» активно використовується у нас у будь-якому світлі та у будь-яких випадках. І тут постає питання: чи можемо ми говорити про те, що українське суспільство стає суспільством споживання? І взагалі які його ознаки та можливості? Поступово спробуємо давати на ці питання відповіді.
Для початку ми будемо виокремлювати суттєві особливості, якими у нас користуються «виробники» послуг. І в якій обгортці ці послуги пропонують нам з вами. За об’єкт беремо сферу громадського харчування, ресторанного бізнесу. Разом глянемо, яка ж культура споживання і культура «виробництва» послуг і звісно, яка подача тих самих послуг. Що ми їмо, де і як; що нас оточує в цей момент; що ми чуємо і які емоції переживаємо; як обслуговують і чи отримуємо ми те, за чим прийшли? З іншого боку, звернемо увагу й на «культуру споживання», куди ми найчастіше ходимо, що ми хочемо там отримати і чому, і чи наші очікування реалізовуються.
Отож, ласкаво просимо в мистецтво гастрономії.


Немає коментарів:

Дописати коментар