понеділок, 18 серпня 2014 р.

Де і як по ресторанах

Сьогодні мені хотілося б трохи відійти від звичної риторики і поглянути на тенденції, що спостерігаються в сфері послуг, а саме в ресторанному бізнесі.
Кожен з нас, чи практично кожен, має родичів, друзів чи просто знайомих в різноманітних ресторанах, кнайпах чи просто генделиках, і любить туди заглянути, щоб “провідати” друга.
Та мало хто задумується над наслідками... Своєю присутністю ми зосереджуємо увагу на своїй персоні, що негативно відображається на роботі чи  бармена, чи то офіціанта, чи то кухаря. А це в свою чергу, може призвести до проблем пов'язаних з недостатньою зосередженістю на робочих процесах, що відбивається на почуттях, настроях клієнтів, і не додає закладу привабливості. До того ж це може призвести до конфлікту з керівництвом з подальшими негативними наслідками (попередження, штрафи, звільнення). Хто б що не думав і не говорив - робота в ресторані є важкою, творчою та тонкою справою і потребує максимум зусиль та концентрації, тому краще спілкуватися в неробочий час, щоб сповна насолодися товариством.
Проте, це лише одна сторона медалі. Спостерігається ще така тенденція, що коли ви приходите в заклад, де працює ваш знайомий, до того ж саме він вас обслуговує, а в цей час присутня мінімальна запара - чекайте лиха, бо на замовлення доведеться чекати довгенько. Так вже воно еволюційно склалося в голові офіціанта, що “свої” завжди можуть почекати, і тут очікування може ой як затягнутися. Плинність клієнтів не припиняється, і вільнішим офіціант не стає, а ви сидите й сидите. Тому краще утриматись від ділових зустрічей чи романтичних побачень в таких місцях і вибиратися на “нейтральну” територію, що убезпечить вас від марної трати часу та негативних емоцій.


Обирайте з розумом і смачного Вам!


Немає коментарів:

Дописати коментар